Politică retur

În cazul în care cumpărătorul constată că produsul primit prezintă abateri de la caracteristicile menționate în comandă (ex: comandă diferită, cantități diferite, etc.), ambalajul este deteriorat, produsul pare a fi impropriu consumului uman sau este incomplet, acesta are dreptul să solicite vânzătorului înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia.

Reclamația privind starea produselor trebuie comunicată la intrarea în posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la office@centana.ro urmând a fi soluționată după ce se verifică starea produselor. În cazul în care în urma verificării se dovedește că produsele nu sunt conforme comenzii, produsele se înlocuiesc, dacă mai sunt pe stoc, sau vânzătorul se angajează să restituie întreaga sumă și să nu revândă produsele neconforme către alt client.

Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumpărătorului, folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială.

Clientul nu va avea drept de retragere din contract și de retur al produselor livrate având în vedere că toate produsele sunt produse lactate, fiind susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid.

Conform art. 16 litera d) din Ordonanța Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, nu este aplicabil dreptul de retragere pentru furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.